WIE ZIJN DIE MANIACS DAN?

Elk bedrijf is uniek. Als MarketingManiac begint hier het feestje. Welke uitdaging leeft er bij dit bedrijf? En hoe kun je dit met de juiste marketingaanpak bereiken?

In marketing komen verschillende speelvelden samen. Persoonlijk ben ik gek op de combinatie in marketing van strategie, psychologie en cijfers. Met een achtergrond in communicatie-wetenschap, marktonderzoek, marketing en HR bij diverse kleine en grote bedrijven weet ik precies wat wanneer nodig is om zoveel mogelijk groei te bereiken.

Bij elke nieuwe opdracht is er uitdaging de behoeften en gedrag van de doelgroep goed te achterhalen. En daar op het juiste moment met de juiste oplossing en toon op in te spelen. Heb jij een project waarbij je dit graag wilt realiseren? Mail of bel me, dan kijken we samen wat er mogelijk is.

Mijn specialisaties: marktonderzoek, direct-marketing offline en online, analytics, acquisitie en retentie marketing, customer experience management, customer journeys en marketing communicatie.

Ik ben een echte communicatiemaniac, met enorm veel passie voor het vak. Ik begon mijn carrière bij diverse reclame- en mediabureaus. Daarna stapte ik over naar de andere kant van de tafel.

Ik heb jarenlange ervaring in de B-to-B marketing, van MKB tot corporates. Van het opzetten van grote naamsbekendheidscampagnes tot kleine acties om nieuwe klanten binnen te halen. Van het rebranden van een bedrijf tot aan succesvolle social mediacampagnes. Kortom, ik ben van alle markten thuis!

Ik ben een echt mensenmens, kan met iedereen goed door een deur en luister goed naar wat jij wilt. En toch zul je me soms ook eigenwijs vinden. Omdat ik denk dat het beter kan en moet. Durf jij het aan? Stuur me een mail of bel me met jouw marketing of communicatie vraagstuk.

Michiel VergunstOver ons